Akacan, B. Seçim, G. (2015). Evoluation of Effectiveness of Group Counseling Program Based on Eclectic Approach to reduce the Social Anxiety of Candidate Teachers. The Anthropologist. Special Issue (accepted for publication in December 2015 -SSCI Index.)
Seçim, G. (2017). A Study on Substance Abuse Prevention. EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education. (SSCI Index.). 13, 6. 2485-2504.
Akacan, B., Seçim, G. (2015). Social Anxiety Experiences and Responces of Universiyy Students. Cypriot Journal of Educational Sciences. (10),3. 257-264.
Bengisoy, A. ve G. Özhan. (2014). The Needs Of Families With Mentally Disabled Teenagers For Sexual Education Process. International Journal of Learning and Development. 4, 4. 25-56.
Seçim, G. (2015). Okul Öncesi Dönemde Ebeveyn Kaybı ve Yeniden Uyum 'Bütüncül Yaklaşıma Dayalı Olgu Çalışması. 4. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi. Ankara, Türkiye.
Seçim, G. (2015). Evaluation of Effects of Individual Psychological Counseling
Supported with Cognitive Behavioral Approach in Selective Mutism Case. International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges. Ankara, Türkiye
Akacan, B. Seçim, G. (2015). Yapılandırılmış Grupla Psikolojik Danışma Programının Öğretmen Adaylarının Sosyal Kaygı Düzeylerinin Azaltılmasındaki Etkisi. 2.Cyprus International Congress of Educational Research.(Accepted for presentation), KKTC.
Seçim, Gürcan (2014). Rewieving Counselor Training Programs in Consideration of Evaluation Related to Counselor Candidates' Self Counseling Competences. International Society for Educational Planning (ISEP by George Washington University). Acapulco Hotel, Girne, KKTC.
Özhan, G. (2011). Okul Sisteminde Önleme Çalışmaları. Risk Altında ve Korunması
Gereken Çocuklar Uluslararası Sempozyumu. Ankara-2011.
Özhan, G. (2011).Erken Uyarı Sistemi. Türkiye Uyuşturucu Konferansı - (Uluslararası
Katılımlı) ' Antalya -16-18 Şubat 2011 (Yayın çıkarılmamış sunumlar yalnız Resmi
WEB sitesinde yayınlanmıştır.)
http://www.kom.gov.tr/Tr/Dosyalar/porg.pdf
Özhan, G. (1998).İşitme kayıplı ve Normal İşiten Çocukların Göz Dominansları Yönünden Karşılaştırılması. Uludağ 98 KBB Günleri (Uluslararası Katılımlı) -19-22 Mart 1998. Pediatrik Otorino Larengoloji TTB-STE Komisyonu tarafından kredilendirilmiştir. Kongre Kitabında Özet Olarak Yer Almıştır (33 Nolu Poster ' 4 Yazarlı Ortak Çalışma)
Akacan, B. Seçim, G (2015). Öğretmen Adaylarının Sosyal Kaygı Düzeylerinin Azaltılması Amacıyla Geliştirilen Grupla Psikolojik Danışma Programı. 13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi. Mersin., Türkiye.
Seçim, G. (2014). Göz Hareketleri Yoluyla Duyarsızlaştırma ve Yeniden İşleme Tekniği-Vaka Çalışması. V. Ulusal PDR Uygulamaları Kongresi. Antalya, Türkiye.
Seçim, G. (2014). Göz Hareketleri Yoluyla Duyarsızlaştırma ve Yeniden İşleme Tekniği Vaka Çalışması. V. Ulusal PDR Uygulamaları Kongresi. Antalya, Türkiye.
Özhan, G. (2011). Okul Sisteminde Önleme Çalışmaları 'Erken Uyarı Sistemi'. 15. Bahar Sempozyumu Türkiye Psikiatri Derneği Yıllık Toplantısı Antalya - 12-16 Nisan 2011
(Panelde Sunum) Sunum Özetleri Resmi WEB sitesinde yer almaktadır. http://www.psikiyatri.org.tr/CD/BaharSempozyumu2011/CDDATA/frm_panel_ozetleri.html
Özhan, G. (2002). Gestalt Terapi Yaklaşımına Göre Yapılan Bireysel Danışmanın Kaygı Ve Uyum Düzeylerine Etkisi 'Güncel Sorunlar ve Psikoloji' XII. Ulusal Psikoloji Kongresi 11-13 Eylül 2002 Poster (2 yazarlı ortak çalışma). Kongre Kitabında Özet Olarak Yer Almıştır
Özhan, G. ve Ark. (2010). Madde Bağımlılığı İle Mücadele - Anne Baba El Kitabı
Özhan, G. ve Ark. (2010). Madde Bağımlılığı İle Mücadele - Eğitim Yöneticisi El Kitabı
Özhan, G. ve Ark. (2010). Madde Bağımlılığı İle Mücadele - Rehber Öğretmen El Kitabı
Özhan, G. ve Ark. (2010). Madde Bağımlılığı İle Mücadele - Öğretmen El Kitabı
Özhan, G. (2009) Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Uygulanabilecek Dikkat ve Hafıza Etkinlikleri. Bölüm). Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Öğretmen El Kitabı
Özhan, G. (2008). Yönetici Rehberi (MEB Ortak Yayın).
Özhan, G. ve Ark. (2005). Başöğretmenlik Uzman Öğretmenlik.
Özhan, G. (2004).Öğrenci ve Velileri İçin Tatil Ödevi. Ankara Dergisi.
Özhan, G. (2004).Okuma Başarısı. Çankaya RAM Dergisi.
Özhan, G. (2002). Dur-Düşün-Hisset-Davran(Çeviri). Çankaya RAM Dergisi.
Seçim, G. (2016). Cinsel İstismarda Bilişsel Davranışçı Yaklaşım ve EMDR'nin Birlikte Kullanımı. Sözlü Bildiri. 3. EMDR Sempozyumu.(2-3 Aralık 2016). Bezm-i Alem Üniversitesi. İstanbul, Türkiye
Seçim, G. (2016). Stres Yönetimi Semineri. UKÜ İnsan Kaynakları Bölümü Hizmetiçi Eğitim Programı. (2 saat). UKÜ. KKTC.
Batıkan, M.. 'Üniversite Öğrencilerinin YabancI Dil Öğrenme Kaygılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi', Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2013.
Fidan, S.. 'Üniversite Öğrencilerinin Sürekli Öfke ve Öfke İfade Tazları İle Benlik Saygılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi', Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2013.
Tüccaroğlu, T.'Doğumun 1. ve 2. Evresinde Dinletilen Rahatlatıcı Müziğin Gebelerin Kaygı ve Ağrı Algıları Üzerine Etkisinin İncelenmesi', Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2014.
Bengisoy, A.. '13-18 Yaşlarında Hafif Zihinsel Yetersizliğe Sahip Ergenlerin Cinsel Gelişim Sürecinde Kullanılan Aile eğitim Programının Etkililiği', 2014.
Akacan, B.. 'Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Psikolojik Danışma Programı İle Öğretmen Adaylarının Sosyal Kaygı Düzeylerinin Azaltılmasına Etkisi', 2014
Aksoy, J.. '1974 Barış Harekatı Sonrasında KKTC Topraklarına Göç Eden ve Göç Ettirilen Türklerin Sosyal Bağlılık ve Psikolojik Dayanıklılıklarının İncelenmesi', 2015.
Alasya, M.. 'Tez aşaması başlamış olup, tez önerisi hazırlanmaktadır', 2016.
Özhan, G. (2006-2007). Grudtvig-2 Learning Partnerships Project
'Raising Ability of Parents and Trainers'
Görevi :Eğitimci
Özhan, G. (2004-2006). Avrupa Birliği Eğitim Gençlik Programları Çerçevesinde Hazırlanan Projelerin ve Bireysel Başvuruların Değerlendirilmesi Komisyonu
Komisyon Üyeliği
Özhan, G. (2004). TC Başbakanlık Devlet Planlama Teşkilatı
Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı
Özhan, G. (2003). Ankara İli Madde Bağımlılığı İle Mücadele Çalışmalarını Planlama ve Yürütme Görevi: Proje Yöneticisi Milli Eğitim Bakanlığı.